beslut, beslut...

Är något som jag är sämst på !
Jag vet aldrig hur jag ska göra riktigt, tänka eller besluta mig.
Det är ju så otroligt svårt och eftersom det är ett stort och kanske jobbigt beslut så blir saker o ting bara värre.

GAAAH !
Jag vet verkligen inte alls vad jag ska göra och nu när det blivit tidspress på det också så känns det bara mer svårt och mer komplicerat. Det är bara en enda stor röra uppe i huvudet för stunden. Jag vill ju verkligen testa och få känna hur detta är men ändå inte riskera det som finns. Jag vill även inte missa semesterresan...

Varför kan inte beslut vara lätta, enkla och bara så självklara ?!
Det går ju inte att följa både hjärtat och hjärnan alla gånger och nu sitter jag fast där imellan. . . .

SUCK !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR