And here we go again. . . .

Peppar peppar på att jag kan hålla mig ifrån basiller nu ett tag och bara få vara frisk och kunna ta mig an utmaningen frå sofia på riktigt och bara får må bra ett tag nu !
Jag är så otroligt trött på att må dåligt i kroppen men nu verkar allt okej och så skall det fasiken fortsätta...!
Imorgon ska jag ta mig först till läkaren för ett blodprov för nöttallergi och sedan blir det en snabb sväng till jakan för lite inhandling och samtidigt ta mig i kragen och kolla på träningskläderna som jag varit sugen på ett tag nu :)

Kanske dags att ta sig i kragen på hela den fronten (som jag sagt många gånger nu) men vi börjar med utmaningen och sedan hoppas vi på att motivationen inte försvinner utan fortsätter finnas där så får vi se hur allt blir till sommaren... Åh tänker på alla låååånga promenader med småbarnen som finns runt mig, en löpartur ute i naturen och allt mysigt man kan göra på sommaren och i värmen... ÅH ge mig sommar nu !!

Nu, mer sommar insperation...





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR