Haft tråkigt . . .

Ja som ni ser {annars klicka F5} så har jag haft lite tråkig idag och gjort små små förändringar i bloggen :)
Att det alltid ska sluta såhär när jaghar tråkigt, det förstår jag inte riktigt, hah !

Men jag har nu kommit på vad jag ska göra för att tiden ska gå och så jag inte bara siter och tittar på regnet som aldrig slutar. Jag ska städa lite till [redan städat en stund iad], ovanligt va :P Det är också något som jag gör såfort jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Men nu känns det som att det är ett bra alternativ eftersom dom börjat redigera felen i lägenheten och att efter det ska dom inte hit igen så :) Men det känns iaf som att man gör något när man går runt och pillar och fixar lite för att man ska få det fint och hemtrevligt liksom.
Plus att jag måst göra rent ugnen...glömde bort att jag här om dagen gjorde varma mackor och skulle ta bort osten som smällt men ja... så det rök lite mycket när jag använde ugnen idag :D

Så nu blir det till att plocka lite och sedan bara vara tills finaste kommer hem !
Hoppas ni haft och får en fantastisk fredag gott folk.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR