Matlagnings kategorin !

Nu har kategorierna : Matlagning & Bakning , gått ihop med drycker också för att bilda en enda kategori : Mat, dryck & bakning.

Och eftersom jag nu ändrat det så står det fortfarande Matlagning på en del recept och klickar ni på dom länkarn så kommer ni inte komma till någon sida utan till en error ruta....
Men till vänster i min personliga text så finner ni länken som öppnas i ett nytt fönster och där finner ni alla mina recept !!!!
 
När jag gör om designen inom en snar framtid så kanske det kommer bli en egen liten flik så det blir enklare att hitta allting, men nu får ni nöja er med att klicka i min personliga text här till vänster, eller längre ner på vänster sida där mina 4 kategorier är uppraddade, den länken fungerar också ....!!!!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR