Frisördags.

Äntligen är det dags ! :)
Om en drygt halvtimme kommer jag röra mig mot Nicole för att få en dos av skratt, kaffe, "skvaller" och mera skratt. Det är nog det absolut bästa med att gå till frisören, vi har så otroligt trevligt och roligt under våra timmar.
Ja timmar, sist va jag där i drygt 3timmar eftersom vi hade lite "problem" med färgningen, men det löste sig ju tillslut och blev sååå galet snyggt !!!! Men idag är det bara klippning som står på schemat och det tar nog inte så lång tid men man ska aldrig säga aldrig ;)
Jag är ju värdelös på att klippa mig regelbundet och brukar oftast i panik ringa Nicole om tider och så underbart snäll som hon är så finner hon alltid en tid rätt snabbt åt mig och är så snäll som bara hon kan ! Hon är en riktig ängel..

Jag vet dock inte om jag bara ska ta topparna {vilket verkligen behövs} eller om vi ska syla det lite också när jag ändå är där men jag låter Nicole titta på håret när jag väl kommer dit och sen beror det ju på hu mycket tid hon har för mig idag :) Åh det ska bli så skönt !

Nu ska jag fixa mig och sedan dra.
Jobbar natt så vi hörs imorgon.
Ha en bra fredag gott folk ! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR