Smärta, smärta & åter smärta

Idag är ingen bra dag alls...
Jag har haft så fruktansvärt ont i tarmarna & "livmodern" hela natten, så jag har inte sovit mycket utan mest vänt på mig och försökt hitta en position som varit skön. Tårarna har runnit och svordomarna strömat ur munnen på mig.
Tur att sambon inte vaknade för han hade nog bara oroat sig och inte kunnat somna om fast han egentligen inte kan göra mer än säga att allt blir bra och hålla om mig.
 
Jag hatar mina perioder då jag får såhär ont, för jag blir som paralyserad och kan ena sekunden bara ligga ner, andra sitta för att smärtan ska avta lite men den fösvinner inte helt. Läkarna kan inte heller hitta något fel på mig så jag vet inte riktigt vad man ska göra mer än att just nu bita ihop. Det är även svårt att veta mer exakt vad det är som gör ont i mitt fall. Det sitter i höjd med troskanten och kan vara livmodern/äggstockar och den biten men även tarmsystemet är ju där bakom så vem vet vad det är...
Men ont som fan göra det iaf. Så nu ligg/siter jag här hemma med alvedon som min bästa vän och hoppas jag snart iaf kan komma ur soffan själv, vilket jag inte kunde igår...
 
I say fuck this !!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR