Promenad

Imorse vaknade jag lite irriterad på väckarklockan eftersom jag helt hade glömt bort att jag ställt den och för att jag verkligen inte ville gå upp. Så försökte somna om men det gick inte å telefonen även började låta för att batteriet nästan var slut. 
Så när jag tagit mig upp och besökt badrummet tog jag en kaffe ute och kände att det kanske kan bli en bra dag idag. Sedan såg jag den där träningspåsen, som bara stirra och skratta åt mig...
Så jag vände upp och ner på den med ett larvigt leende på läpparna och en liten känsla av:
Skrattar bäst som skrattar sist.
 
Sedan drog jag på mig kläderna, snörade skorna, tog på mig ipoden runt armen och sedan gav jag mig ut på en promenad/jogging tur. Det blev inte speciellt långt, eller det beror ju på lite, jag hade ett mål men sedan tog jag inte den direkta, enklatste, kortaste vägen till målet. Så jag var väl ute i dryga 70minuter. Vilken för mig är rätt bra :)
Det kändes ju bra direkt efter attjag hade gjort det men nu känns det lite i mit dåliga knä igen så troligtvis behöver ag bygga upp det lite till innan man kanske enbart springer ute några gånger per vecka!
 
Sitter redan nu och funderar ut nästa runda men får se om det blir ikväll, imorgon eller i början på nästa vecka (: Nu blir det lite yoggi och bär med en kopp kaffe.
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR