Köksstädning och dagen.

Igår när vi var förbi mamma och pappa en snabbis så passade jag på att plocka med mig en av kartonger som står där. Det blev självklart en av kökskartingerna (: Den innehöll mesta dels redskap, besticklådorna och allt från alla lådor. Så nu hller jag på att diskar ALLT ! Ska bli skönt att äntligen få bort allt frn alla bänkar, matbordet och allt. Så det ligger där det ska ligga och att jag nu äntligen kan få lite yta att arbeta på och att bara få njuta av köket igen :)
 
Det kommer bli så bra så bra när det väl blir klart men det tar ju lite tid när man måste vänta på en diskmaskin som aldrig vill bli färdig :) Så jag sysslar och pysslar med lite annat för att inte sitta still så mycket och inte bli rastlös. Vilket jag redan blivit, därav att jag skriver detta men nu tänkte jag ta tag i det lilla som jag kan göra innan maskinen blir klar och sedan ska jag nog även se om jag inte ska äta något litet :)
And later....
 
 Senare idag kommer jag nog bara vara lite för ikväll ska jag in till staden för att ta en liten middag och kanske ett kallt glas med fina flickan Sofia. Ska bli kul at vi äntligen kan få till en träff och det ver verkligen jätte länge sedan nu så ! Det är så skönt när man har dom där vännerna som man inte behöver prata med eller träffa på flera dagar/veckor och sedan när man väl gör det så är det som att man pratade/sågs bara för någon dag sedan! Även fast jag självklart skulle vilja få till lite träffar med denna dam oftare men den senaste tiden har vi både haft lite tuffa tider att ta oss igenom men nu äntligen :)
Tur att jag är ledig imorgon säger jag bara redan nu ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR