Stövlar !

Att det ska var så förbaskat jävla svårt att hitta ett par snygga stövlar som har bredare skaftvidd.
Jag vet inte hur många år som jag varit på jakt efter et par stövlar men jag kommer aldrig hem med ett par. Antingen hittar jag inga alls eller så ser dom bara ut som ridstövlar eller gummistövlar. Eller så finns det halv okej stövlar men som kostar skamligt mycket pengar. Och det vill jag inte ha !
Jag vill ha ett par snygga stövar som alla andra har bara lite bredare. Ska det vara för mycket begärt ?!?!

Varför kan inte sko butiker ta in mera eller tillverka mer sånt och sluta göra så fula skor till oss som inte kan ha normala stövlar !!! Ge mig ett par stövlar som även jag kan känna mig snygg i istället för att skämas i dom.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR