Projekt, köket omgång1...

Usch och fy !
Det har regnat och regnat och snöat hela dagen och jag är verkligen glad över att jag varit inne (:
Men jag har hft mycket för mig och det mesta har varit roligt.

Våra små projekt fortsätter här hemma och eftersom jag nu fått för mig att oljorna, vitlökarna-lökarna och citronerna ska stå framme på nya bänken så har vi tagit en överbliven hylla och ska sätta upp på den väggen.
Jag har under dagen målat den svart så den passar in lite bättre än den fula ek-färgen.
Så nu är jag nöjd med hur det blivit och även sambon är nöjd men nu ska den bara upp på väggen imorgon :) !


Tycker att köket vårat bara blir bättre och bättre och finare här hemma. Men det behövs ju att man är ofta i köket, har sakerna på olika platser för att man sedan ska inse hur man vill ha det. Och nu är jag glad att å bort oljorna och det från spisen eftersom dom blir kladdiga, varma och allt.
Vi ska även få matbordet till en ny färg, men det kommer vi inte göra förens om kanske 10dagar då vi även ska ta oss an förrådet och stor städa där. Det har blivit mycket städning nu på sista tiden men det har lätt till att vi även kastat en hel del saker och det behövs ju ibland :) !

Även matbordet fick sig en betsning nu under kvällen och kommer få ett till imorgon kväll. Så resultaten av allt får ni på söndag eftermiddag eftersom det är jobb helg för min del ! (:


-edit- lite omskrivningar på meningar och ord då jag har en liten ordpolis vid min sida just nu ;)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR