Kärlek !

Att jag har världens finaste pojkvän, sambo, fästman och bästa vän är ibland svårt att förstå.
Att jag, lilla jag har denna fantastiska människa vid min sida och som vill dela sitt liv med mig.
Att somna i hans famn och vakna vid hans sida varje dag är helt underbart och jag skulle inte byta det mot något i hela världen.
Jag älskar honom så otroligt mycket. Mitt hjärta slår snabbare och dubbelslag varje gång jag är i hans närhet. Blodet rusar snabbare i kroppen varje gång han tittar just sådär på mig. Mina knän blir svaga varje gång han rör vid mig, hans mjuka varma fingrar som sakta och försiktigt nuddar vid min hud. Jag tappar andan varje gång hans läppar ömt nuddar mina och han kyser mig.
Mitt hjärta, min kropp och min själ smälter när han säger att och hur mycket han älskar mig och alla andra underbara ord som lämnar hans läppar.

Du är det bästa som hänt mig, som finns i mitt liv och jag älskar dig !

Bild lånad från Petra Andersson
Jag ska följa dig genom eld och vatten.
Över land och hav.
Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå.
Från det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå.
Genom tid och rum.
Ja, alla mina dagar ska du få.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR