Inre demoner...

Jag vet att jag inte skrivit på drygt 20dagar och det har ju sina förklaringar. Dock inga som jag kommer ta upp här.
Men jag har valt själv att inte skriva utan jobba på lite saker och ta tag i saker o ting med mig själv och fokusera på jobbet, tillvaron och livet i allmänt. Mer än att jag mår bra och är lycklig idag behöver ni inte veta.


Julen och nyåret var bra och det har varit god mat i gott sällskap.
Även fast det inte blev många dagar ledig för min del (började jobba igen måndagen 26e dec) så har det varit skönt med hela dagar med kärleken som var ledig. Vart en del bilåkning och shopping av olika slag för våran del.
Det har även varit skönt att komma igång med jobbet igen och med lite nya arbetsuppgifter så trivs jag på jobbet även fast jag ibland inte sover speciellt bra. Men det beror på många olika faktorer och även hemma är det ju likadant..

År 2012 hoppas jag verkligen kommer vara ett bra år och det kommer det nog bli också. Allt blir ju vad man gör det till. Och eftersom det redan nu känns otroligt bra och ändringar sker varjedag så kommer det nog bli toppen !
Åter igen har jag även satt upp målet att jag ska sluta röka.. Än går det bra och jag har inte rökt sedan söndag eftermiddag och vi får väl se vad som händer :) Även under natten till igår så fick våra fiskar yngel så nu har vi småttingar att ta hand om och föda upp :)
Det största och bästa är att två av mina närmaste vänner, Ewe och Johanna, kommer få barn detta år, i mars respektive maj. Båda kommer bli otroligt bra mammor och jag är så otroligt glad för dom båda. Även jag har fått en stor roll i Johannas & Tims lilla bebis liv, i form av gudmor :) Kommer bli helt fantastisk och jag längtar redan.
Jag ser även fram emot april/maj annars även fast det kanske är lite motvilligt. Stambytet är äntligen i rullning och vecka 16-22 kommer det var full fart här hemma och fullt med folk. Ska bli skönt att få det gjort men det ska bli mindre skönt att duscha & gå på toaletten ute i barackerna (:
Men vi får hlt enkelt se hur året 2012 blir.

Nu är det iaf dags för frukost nr2 och sedan lite läsning innan 22timmars passet på jobbet !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR