Fredag = mys !

Det är fredag och det är dags för helg :) !
För mig blir det dock som sagt jobb lördag eftermiddag - söndag eftermiddag. Ett härligt 24timmars pass kommer jag ta mig an. Men det ska bli kul. Så ikväll kommer det vara väldigt lugnt för min del och jag kommer starta helgen på ett perfekt sätt...
En riktig riktig fredagsmiddag med älsklingen och sedan efterrätt ! :) Förrätten blev inte av efter mycket om och men...Men själva huvudrätten kommer vara så mättande så det gör inget.

Denna fredag har jag "kastat" ihop en, Coeur de filet provencale. Eller enklare språk, vitlöksgratinerad oxfilé. Det ar enkelt och super super gott ! Efter det kommer vi nog behöva vila lite innan vanilj glassen och vanilj/mintchoklad glassen dukas fram. Åh det kommer bli en toppen kväll.
Vad ska fina folket äta och göra en fredag som denna och hela helgen för den delen?!

Bild lånad ifrån google !
Åh nu är jag hungrig, men snart är det klart (:






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR