17januari.

Vilken dag !
Började dagen med att sambon gav mig sovmorgon, vilket verkligen uppskatades.
Det var riktigt mysigt att bara få ligga kvar i sängen och somna om. När jag vaknade runt halv 10 sprang jag över till visningslokalen och tog reda på lite saker som vi haft frågetecken om ang stambytet och alla val.
Efter det blev det till att fixa lite i vättstugan och sedan la jag mig ner i soffan men det varade inte länge. Blev till att lägga in ren tvätt och sortera både min och sambons garderober (:

Sedan blev det plock i köket eftersom jag skulle göra iordning middagen och behövde plats :) !
Det blev en super super god middag bestående av kyckling och klyftpotatis och sås. Recept kommer om några minuter :P Nu har jag även fått en kopp kaffe och jag hade tänkt att inte göra ett skit nu tills vi ska krypa ner i sängen igen. Tyvärr måste man ju till jobbet imorgon men det ska ändå bli skönt, bara 9timmar imorgon så sova hemma får jag göra :)

Jag hade ju hoppats att köksbordet och hyllan skulle finnas på bild för att läggas upp men eftersom bordet inte torkat så har vi inte borrat i väggen eller tagit kort på bordet. Plus att vi vill betsa bordet en gång till och då kommer ni få vänta drygt en vecka till. Men fint kommer det bli när allt är klart :) :) Ska bli skönt attkunna anväda köksbordet igen kan jag säga er. Men vill man att det ska bli fint så får man lida pin för det ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR