vinter mys !

Det är mysigt att bara ligga under filten i soffan, med en kopp kaffe i handen och bara vara när snön sakta faller från himlen.
Det ser så fint och fridfullt ut och jag vet att det inte är speciellt kallt ute vilket gör att känslan blir bättre med tanke på att jag har en promenad till jobbet som väntar om drygt 4timmar !
Kanske går tidigare till jobbet idag för att se om man inte kan försöka få lite fina vinter bilder. Intetagit några än iår och inte förra vintern heller så det kanske är dags innan det försinner :) Inte för att jag är så jätte förtjust i vintern men ändå, ibland är det ju som sagt både fint och mysigt med det...


Alla hjärtansdag igår och vi gjorde inte mycket speciellt för att fira den dagen. Är väl egentligen inge speciellt med denna dag om jag ska vara ärlig. Att visa sin kärlek till människorna runt omkring sig gör man väl nästan varje dag, eller?
Men en bukett blommor hittade in i våran lägenhet iaf och det uppskattar vi båda. Det är ju så fint och man blir glad av att titta på den :) Älskar dig Joakim !






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR