Senaste dagarna.

Det har varit mest jobb de senaste dagarna. Har min tuffaste jobb vecka bakom mig men den värsta jobb helgen framför mig. Nu är det jobb ikväll/inatt och sedan hemma lördag kväll för att jobba dag/natt söndag - måndag...

Men igår hade jag en helt fantastisk dag med familjen fjäll/gustavsson...
Vi spenderade många timmar tillsammans och jag fick min playdate med älskade Leah !
Vi var även ute på en promenad, kanske inte den roligaste men vi gick ner till vattnet. Men nästa gång ska dom verkligen få gå en promenad, jag måste bara hitta den perfekta vägen först (:

Men det var så otroligt mysigt och roligt att ha dom här i några timmar och att få gosa, pussa och kramar lilla flickan. Blir verkligen så otroligt glad av att få vara med denna underbara familj.
Dom blev även kvar på middag så karln fick träffa lillen och alex & linda. Det blev en grym bacon-pasta och jag var så troligt trött på bacon efter att jag hade stekt klart 15paket bacon :)

Världens bästa människor, vänner och familj !







Jag och sambon avslutade kvällen med en god smoothie.
Hallon till honom, mango/passionsfrukt till mig (:





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR