sjukstugan dag3.

Nu får det verkligen vara nog.
Jag vill inte och orkar inte längre vara sjuk. Febern har pendlat hela förmiddagen och inatt har jag knappt kunnat sova eftersom feberfrossan slagit till som aldrig förr och det har verkligen varit hemskt.

Men nu har även halsen och gomen börjat kännas svullna... peppar peppar för att inget mer händer nu och att mina strepsils hjälper omgående !! Inget, verkligen inget får mig att sjukskriva mig även på onsdag. Det räcker med att jag inte kunde jobba mitt 24timmars pass idag. Det är hemskt att bara få vara hemma nu men jag gör ju ingen nytta på jobbet när jag knappt orkar röra mig eller äta för att bli bättre. Bara att bita ihop och bli frisk snabbt !

Gärna igår tack !!

Bild grån google






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR