Kaffe = En fungerande helena

Att gå upp klockan 5 en dag som denna var kanske inte alls en lika bra plan som den verkade igår kväll.
Fasiken va trött jag var när klockorna började ringa redan vid 5 tiden... Men upp kom vi dock inte riktigt utan när klockan va 6 flög vi upp och sedan dess har jag väl mest bara försökt få tiden att gå (:

Idag är det jobb på schemat, från 12-10(imorgon bitti) och de två första timmarna är PM.
Så att vara uppe redan såhär tidigt är ibland en riktigt dålig ide eftersom jag blir trött tidigt på kvällen och det känns väl sådär eftersom jag är på jobbet. Men tar man en kaff vid 7- halv8 så är jag med på noterna igen :)

Så även nu... Min räddning och min första frukost består av kaffe. Det är verkligen något som min kropp måste få varje dag. Även snuset. Men jag vet inte riktigt hur jag skulle klara av tidiga mornar om jag inte fick dricka kaffe. Det ärju så otroligt gott !!! Det är räddningen på morgonen och något man kan ta för att slappna av och bara njuta under lediga dagar, jobbiga dagar och stressiga dagar och kvällar.
Lyxade även till det på denna kopp med lite varm skummad mjölk. Var ett tag sedan jag gjorde det men mums så gott det blir.. Hela kroppen värms när kaffet hittar sin väg ner till magen. Åh jag älskar verkligen kaffe ! Speciellt kalla mornar som denna..






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR