Ingen playdate.

Tyvärr blev det ingen playdate för mig idag med lilla goa Leah och hennes föräldrar.
Då Alex ligger hemma med magsjuka och tjejerna flydde fältet imorse för att inte bli smittade.
Så han får allt ligga där ensam och ha tråkigt, exakt som jag har (:
Men jag tycker synd om dig vännen och jag hoppas du mår bättre snart !!!

Dock har jag städat badrummet denna förmiddag och det kommer nog bli lite mer städning innan den dag är slut ! Det är något som jag gör när jag har tråkigt eller väntar på något. Så nu vet ni vart ni kan hitta mig :)
Eller kanske ute på en promenad eller en tupplur i soffan kanske ? :P

Måste även komma på vad jag kanske ska äta til middag..Blir kanske ensam även under en del av kvällen så då måste jag ju få i mig lite käk.
Juste, Det blev inget med att elektrikerna rev ut kylen/frysen igår, inte heller att dom kanckade sig igenom väggen. Dom var här en gång till och då följde även deras chef med och kollade lite och sa sedan något med att dom skulle skriva avvikelser och sedan försvann alla 3utan ett ord till mig och sedan dess har jag inte hört något. Så anagligen kommer dom inte göra ett skit här innan stambytet. Skönt för oss, förutom att dom kunde ju gjort om våran spis från 1fas till 3fas men det jag mest stör mig på är att dom gick utan ett ord och sedan inte kommit och berättat vad som händer. Jag har väl rätt att iaf få höra från dom även om dom inte tänker fixa elen här hemma.......

Nej nu är diskmaskinen klar så nu ska jag nog ta mig an köket (:
Ha en bra tisdag alla glada !!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR