Hemskaste torsdagen på länge.

Det är knappt så att jag rört mig från sängen eller soffan idag.
Då jag igår kom hem efter en riktigt rolig lunch nere i centrum med fina folket så började jag känna mig riktigt dåligt igen.
Natten på jobbet innan gick lite i feberns tecken och jag hade feberfrossa så det skrek om det och nu idag sitter jag här. Med feber ! Kul.

Huvudet känns tungt också då jag haft huvudvärk under förmiddagen pch jag hoppas verkligen att alvedonen jag nyss satte i mig kommer att börja värka snart. Annars kommer jag bli galen ! Det värsta är att jag orkar snart inte bara ligga här. Jag vill röra på mig och jag vill verkligen möta sambon i centrum för handling och för frisk luft. Så peppar peppar att det gr och att jag inte blir mer sjuk än nödvändigt av det (: Sedan blir det att ligga i soffan/sängen tills jag kan njuta av sambons middag och sedan återvända till liggande position.

Roligt heller hur...

Btw, visst blev nya designen fin :)
f5 för dom som inte ser den !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR