Hantverkare

Jag gillar inte alls att vara ensam hemma när det är hantverkare här längre.
Inte efter vad som hände sist när Rörex var här. Usch och fy för detta. Och jag kan ju inte direkt tvinga sambon att vara hemma med mig varje gång bara för att det kommer lite hantverkare... Så bit ihop fröken !!!
Men än så länge, peppar peppar, går det riktigt bra med dessa elektriker här hemma. I skrivande stund är dom dock inte inne i lägenheten utan någon annan stans. Men dom ska komma tillbaka eftersom det finns lite som måste ordnas upp inför stambytet.
Vi fick några bakslag men det kommer ordna sig, det jag mest är besvärad över är att dom måste knacka sig igenom våran fina "tegelvägg" för att komma åt en dosa bakom uttaget. Min älskade vägg !!!

Förhoppningsvis kanske dom inte gör ett allt för stort hål (:
Sedan ska det dock bli väldigt roligt att se hur dom ska få ut kyl/frysen ur sitt lilla hål, då en regel typ kilat
fast den och dom måste in bakom för att dra om elen. Så detta kommer jag roa mig med under denna dag.

Dock kommer jag ju behöva dammsuga och städa igen efter att dom gått för dagen. En av dom var iaf snäll mot mina golv då han tog av sig skorna men inte alla. Så nu är det skitigt igen och mer kommer det bli när kylen/frysen och spisen ska fram och en del av väggen ska ner.

Varför städade vi igår för ?! :)

Bild från google






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR