Fått nog !

Nu är det verkligen dags för en ny plattång.
Min gör ett så dåligt och hemskt jobb att jag inte vet vad... Håret känns så fettigt och inte alls nytvättat varje gång jag använder den och hur mycket jag en försöker göra rent den.

Det är verkligen en sådan skillnad idag från när Nicole plattade håret i fredags på salongen. Hennes blir inte bara fräschare utan även mer rakt, luftigt och "tunt". Men här hemma ser det lagom bra ut :) Så nu har jag frågat henne vad hon tror att jag då ska köpa. Det är inte första gången jag pratar plattänger med henne och hon vet hur min varit och är så jag hoppas at hon kan komma med något bra förslag på en ny som inte kostar skjortan (:
Har även kastat iväg frågan till en annan frisör, vars blogg jag väljer dagligen så vi får se vilka svar jag får från damerna ! :)

Vet ni någon som är otroligt bra för personer med tjockt och långt hår ? =)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR