Dröminredning !

Jag har nog hittat mina drömmars drömbutik på nätet.
Så roligt att hon nu även är med startsidan !! :)
Hon har så otroligt mycket fint och helt ärligt talat så har hon nog allt som jag skulle vilja se lite här och där här hemma.

Som dom svart små krukorna på ett fat, med kryddor i i köksfönstret i sommar.
Flera av IB Laurens skålar, även fast jag hade velat ha röda då vi har en röd redan.
Skålar, burkar, fat, klockan, ljus, pumpar, smycken, trädgårsgrejer ja det finns så otroligt mycket
som jag verkligen skulle vilja ha från denna sida... ÅH kärlek vid första ögonkastet !

Ibland hittar man just den där sida eller butiken någonstans i sverige som hjärtat slår ett litet
extra slag för. Detta är just en sådan butik ! Jag har även min "lada" på gotland men jag tror
nästan att Malin har lite mer utav det där lilla extra.

Jag skulle inte tveka dock att åka dom 547,9 km ner till hennes butik och bara få absorbera allt
och ta in allt men jag tror inte sabon eller någon annan skulle vilja sitta och köra ner mig eller
sedan säkert orka lyssna på mig när vi åker hemåt igen. Tar ju ändå 5½timme (:
Tänk att även få jobba med så fina saker hela tide.. skulle jag göra det skulle det inte riktigt finnas något i butiken som man kunde sälja för allting skulle ju vara hemma hos mig (: (:

Åh jag önskar jag var rik så jag kunde handla allt !!! det är så mycket fint, ge mig !!!
Så titta in och hitta era favoriter och klicka hem om innan någon annan gör det...

Carlssoninterior.se - Din inredningsbutik på nätet






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR