Välkommen hem !

Säg hej till Isa, vår lilla prinsessa ♥
 
 
 
En riktig liten sötnos är hon ! Hon är helt underbar...
Att tiden går så fort, redan 6dagar har hon varit här, även fast det känns som veckor :)
På dagarna ligger hon och trycker under elementet bakom soffan och på kvällarna myser och kelar hon med oss.
Men när det är dags att säga god natt. Ja då lever hon rövare i vår säng :)
Eller ja, halva dagarna ligger hon där, för runt den här tiden, och som just nu i skrivande stund, så är hon framme, klättrar runt i soffan, klättrar på mig, på datorn och piper lite försiktigt. Hon är så söt när man leker med henne, och är så otroligt nyfiken men så försiktig att hon först inte riktigt vet vad hon ska göra, men släpper det och hon eker som en galning :) Så nu har vi gamla toarullar, leksaker, kartonger, pappåsar och lite annat överallt i vardagsrummet. Ser rörigt ut men vad gör man inte för dom :)
Hon är fortfarande blyg men jag tror att det kommer ge med sig och det ska bli kul att se hur många framsteg hon och babe har gjort medan jag är borta en vecka :) Även fast jag tror att hon kommer favorisera honom lite dom första dagarna men jag tror vi kommer bli vänner snabbt igen, heh !
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR