Gran canaria, Spanien.

Det var en helt otroligt skönt vecka jag spenderade med min mor, far och syster i spanien !
Det har varit varmt och skönt med solen och +22grader varje dag. Det har varit så otroligt mycket god mat och promenader runt i staden. Vi har legat vid poolen och bara varit på dagarnar !
 
Vi bodde jätte bra på Jardin del sol och det var ett lugnt & mysigt boende.
Vi gjorde egen frukost och lunch på dagarna och sedan långa middagar ute.
Tyvärr fick jag "lite"utslag under torsdagen och fredagen så under helgen so var jag knappt i solen utan låg och läste, spelade spel och bara var för mig själv medan resten av familjen låg vid poolen :) Men jag hade det otroligt bra ändå !!Så lite brun är jag men kanske inte lika mycket som folk tror men man känner sig iaf piggare och fräschare nu !
 
Tyvärr blev det inte så många bilder för min del, så ni får poolbilden som säkert ni alla redan sett ;)
 
 
Utsikten från terrassen upp emot poolen :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR