Vilket uppvaknande...

Idag var det ingen rolig morgon att vakna på !
Det började med att jag sov riktigt oroligt eftersom jag mått dåligt i kroppen hela gårdagen och fick tillslut ta en sömntablett för att kunna somna. Sedan har jag sovit riktigt gott, sagt hej då till älskade och sedan somnade jag om igen.
Tills någon byggidiot till människa ringer på dörren 3gånger och knackar på så hårt att det låter som att han ska slå in dörren. Bara för att meddela mig {med en så otroligt otrevlig ton} att jag måste flytta på våran bil från långtidsparkeringen eftersom dom nu ska börja stambytet uppe i stora lägenhetshuset och vi står ivägen för deras containrar... I halv panik kontaktar jag sambon eftersom jag själv inte kan flytta bilden och vi börjar se om någon vi känner med körkort kan komma och hjälpa oss och tusen tusen tack till min underbara mamma som åkte hit för att hjälpa mig/oss !!!
 
Sedan bjöd jag på en kopp kaffe innan hon behövde åka hem igen då dom ska ut till landet över helgen. Det tog inte många minuter innan jag halvt somnade om i soffan efter att hon hade åkt. Sedan letade jag fram våran temp eftersom jag inte känner mig helt hundra och hostar så det gör ont i hela bröstkorgen.
OCH självklart har jag FEBER... jag blev inte jätte förvånad men jag känner mig nu helt sänkt. Febern har gått upp lite sedan jag misstänkte att jag hade det igår, jag har börjat hosta, har mer ont i halsen och nu har jag även fått rikigt ont i huvudet och fryser... JAG HATAR DETTA !
Som tur var har jag lite mediciner kvar seda sist jag blev dunder sjuk och jag hoppas verkligen att det kommer hjälpa och att jag inte behöver ligga nerbäddad i flera dagar. Men fan va lat man känner sig när man inte kan göra något som man vill och egentligen bara borde ligga stila för att bli frisk... ja ja, jag har väl inte så mycket val direkt så nu gäller det att få i sig c-vitaminter och allt annat för att må bra såfort jag bara kan !!!!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR