Inför stambytet !

Påskhelgen blev inte å jätte lugn för min del faktiskt..
Det blev jobb och sedan mest packning och flytt av saker o ting här hemma.
Men när allt var klart så kunde jag varva ner igen och det behövdes :)

Men nu är det så otroligt tommt här hemma och det ekar faktiskt i sovrummet och badrummet, även hallen ibland och det ser ut och känns som att man ska flytta in för första gången. Men det kommer bli så bra när detta stambyte är klart ! Nu är det bara 4dagar kvar och sedan är det måndag och då kör dom igång :)
Det jobbiga är bara att jag inte börjar förens kl15 den dagen så jag kommer få en lång dag här hemma med dessa karlar, om jag nu inte drar mig till gymmet eller hittar på något annat roligt !

Men jag vet att jag kommer bli totalt galen under dessa veckor med alla maskiner, människor och för liten sömn här hemma men jag hoppas bara dom har mage att vara trevliga iaf så när ma kommer hem efter en jobb natt slipper dryga och konstiga människor (: !
Sedan igår också så har vi inte vatten i köket längre och det var en tråkig upptäckt som jag gjorde igår och stackars sambon som började handdiska på kvällen.. Det var bara att springa fram och tillbaka mellan köket och badrummet där det enda vattnet finns men han ska ha en eloge för att han gjorde detta ♥ ! Blir att hjälpa honom med det sista idag innan jag börjar jobba kl15 så han kan njuta av en lugn kväll själv utan att behöva tänka på ett berg av disk :)

Nerpackning av kök, badrum & hall

Kaoset när sovrummet flyttades till vardagsrummet

Tommt sovrum, äntligen...

Såhär ska vi bo i ca8veckor till :)

Nära & skönt till allt ;)

 

Det kommer tas bättre bilder nu i helgen och sedan kommer det nog bli ett "innan & efter" inlägg om stambytet och det lilla som vi kommer göra också när sovrummet och hallen ändå är nerpckat. Som att måla och fixa lite. Även kanske lägga golvet som vi velat länge, men det återstår att se gott folk ! :) Nu ser det ut såhär iaf. Och visst det är lite mysigt att sova i vardagsrummet och ha allt här men jag tror att efter någon vecka till så kommer man sakna att inte kunna vara i något annat rum än här och kanske köket men det är bara att bita ihop och se glad ut dessa veckor !! :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR