Sömnproblem...

Senaste tiden har jag verkligen lidit av sömnproblem/sömnstörningar.
Jag har haft otroligt svårt att somna och/eller vaknar flera gånger varje natt. Jag vet mycket väl att sömnproblem har mycket med stres att göra och allt sånt. Och det ska man väl inte sticka under stolen med att jag kännt sista tiden.

Inatt var ändå den värsta natten på länge och jag tittade sist på klockan när den visade sina röda siffror på 04:25... Lagom kul när jag vet att sambons klocka ringer 05:10 ! Och eftersom vi nu bor så tajt i vardagsrummet kunde jag inte riktigt lägga mig och läsa, kolla på tv eller liknande för att bli trött eller somna. Så jag tog en av sambons natur sömntabl (ja även fast klockan då va 02:15) och sedan satte jag på ljudboken igen och hoppades på att somna. Men inget, nada...
Låg efter en stund och försökte ha lite avslappningsövningar som min mamma för något år sedan berättade att hon hade testat och dethjälpte henne lite, but no.... Men jag tror att jag somnade till slut för att kroppen inte orkade mera, den la säkert bara av och tvinga sig själv till sömn !!

Att man sedan varit uppe sedan ca07:20 gör inte saken bättre. Men man har ju inget val, det går inte att sova här hemma pga av detta hemska stambyte. Jag hann dock precis få på mig kläder när jag hör hur någon kommer in i lägenheten, säger något och sedan SLÅR igen dörren som en jävla idiot. Hoppade nästan högt av det. Sedan dess har det inte kommit en käft hit... Jag fattar verkligen inte vad dom gör egentligen, för inne hos oss är dem verkligen inte och fixar. Önskar dom bara kunde komma hit och fixa iaf köket så vi kanske får vatten igen så vi slipper diska i tvättstugan (: (:

Men nu ska jag iaf fortsätta sy på min lilla överraskning till gudsonen ! :)
Hoppas bara inte tröttheten gör så jag syr fel...igen :P

Hoppas ni får en bra måndag alla fina !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR