Förkylning och infektion på g !

Och där tror jag sambons förkylning har hoppat över till min lilla svaga kropp.
Att jag alltid ska bli lite sjuk och förkyld såfort någon annan i min omgivning är det. Speciellt med sambon men han får aldrig min basilusker nästan... Konstigt !

Att jag sedan på det också nog fått en infektion till gör ju inte saken bättre...
Usch va jobbigt det blev nu känner jag, hehe :) Blir till att köpa på sig och kurera sig med halstabletter, te, tranbärssaft, citrondricka och c-vitamin bomber !!!
Åh frukt :P det är ju så gott men så sällan jag köper det och när vi gör det så äter jag det knappt... kanske borde bli en bättring på den fronten också :) Kan ju göra en riktigt god fruktsallad till dessert ikväll ! Kommer ju bli en riktigt god middag idag så (:

Så detta kommer nog vara över på någon dag eller två :)
-peppar peppar- att det är borta på fredag annars jävlar !

Bild från google






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR