Trött ?!

Nej absolut inte.
Det har bara varit jätte skönt och roligt att inte fått en sekunds sömn inatt på jobbet !
Av någon anledning så kunde jag inte få någon ro i kroppen, hela huset lät som jag vet inte vad och mitt huvud hade så mycket järnspöken av ljuden att jag bara fick panik och ångest (:

Men nu får jag ta igen mig, eller kanske inte helt eftersom jag redan imorgon kl12 stiger på et nytt pass som vara i hela 22timmar !! Jag hoppas bara att jag verkligen får sova den natten annars kommer jag bli tokig :P
Så jag ska verkligen trötta ut mig själv imorgon på dagen med hjälp av min kära kollega, om hon nu vill hjälpa mig :)

Så pga att nattjobben nu kommer vara en del av min vardag så kommer nog tyvärr detta lilla krypin att bli lidande. Men jag ska se vad jag kan göra åt saken, kanske att man kommer på någora roliga saker som nätterna man inte kan sova som jag kan skriva om ! Spökhistorier/fantasier från jobbet med andra ord :)

Ett riktigt riktigt stort plus denna dag, förutom kollegan som var en ängel mot mig idag, det är sooooolen. Det var eller är riktigt skönt ute och jag njuter i fulla drag av att få värmen på kroppen. Tyvärr kan jag inte säga huden för börjar vi ta av oss kläder igen så kommer jag väl åka på en ny sjukskrivning tack vare något och det vill vi verkligen inte ! Tycker fasiken att det räcker och blir över med sånt för min del just nu. Men att solen är tillbaka är helt underbart. Man blir så mycket gladare och piggar av den och det känns så enkelt igen. Önskar at jag och kärleken på ett sätt kunde bosätta oss i ett land som har sol året om, men det skulle inte funka. Han fullkomligt ÄLSKAR snön och vintern och kylan ?!?!?! Jag förstår honom inte på den punkten men han blir som ett litet barn av snö :)
Så vi får nog helt enkelt bo i sverige där vi kan få båda delarna, med lite extra resor till solen under vinter tiden :P






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR