Tidig lördagsmorgon.

Det fick bli en riktigt tidig lördagsmorgon för min del.
Klockan var ställd på 8:30 men innan det var jag uppe och nu sitter jag här :)
Jag ska ju jobba ett nattpass med start 12 idag så jag försöker att vara uppe tidigtså man blir trött och kan sova på jobbet sen. Det är ju hemskt at inte kunna sova när jag jobbar natt. Man ligger bara och lyssnar på alla konstiga ljud, väntar på att klockan ska ringa samtidigt som alla hjärnspöken härjar fritt i mina vildaste fantasier och då kan jag ju ändå inte somna. Då går ju huvudet och hjärnan på högvarv och de ena tanken och funderingen efter den andra kommer och går. Usch och fy vad jag hatar det !!!

Men men, nog om mina konstiga nattproblem (:
Idag tror jag det kommer bli en rolig dag, om inte annat ska vi ju iväg och sjunga och dansa med jobbet.
Det är alltid roligt att komma iväg på aktiviteter när man jobbar så långa pass !
Tack och lov har jag nog en av planetens bästa kollega idag och det kommer göra allt så mycket bättre. Så skönt när man bara kan slappna av och prata om det mesta och bara känna att man trivs och blir glad !
Det är verkligen ett stort tort plus att det är så fint väder ute idag här också. Det känns mycket bättre att köra långpass då ?! än om det regnar. Då finns det möjligheter att vara ute !!!

Oj oj, nu blir ju kaffet kallt här eftersom jag har mitt huvud någon helt annanstans. Och kanske att man snart ska börja göra sig iordning för jobbet. Men kan nog njuta lite till här i soffan innan jag går in och härjar runt och väcker kärleken som sover så gott :)

Vad ska ni göra denna fin fina lördag?
Ta hand om er !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR