Saknad.

Saknar verkligen min egen säng just nu !
Önskar att jag kunde få ligga i den istället för att sitta/ligga här på jobbet i soffan.
Det är verkligen otroligt obehagligt om jag ska vara helt ärlig !
Saknar även lägenheten. Saknar at bara få gå runt, plocka lite här lite där och bara få vara.
Springa runt i morgonrock, sjunga och dansa löjligt i min ensamhet.
Att bara få vara mig själ och göra exakt det jag vill.
Få ligga under en filt i soffan och titta på värdelösa tv program hela dagen. Sitta ute på altanen och bara njuta av solen i ansiktet eller bara få ta en dusch och krypa ner i sängen igen för några minuter !
Men jag saknar även min kärlek så otoligt myket när jag är på nattpass.
Jag saknar att få hålla om honom i sängen och bara få pussa på hans varma, mjuka hud och de underbara läpparna.
Att få höra honom viska god natt, få sista god natt pussen och första god morgon pussen. Höra hans röst och fina ord när han pratar om mig. Jag saknar hela honom. Jag älskar honom av hela mitt hjärta !!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR