Mysfredag.

Idag är det en riktigt mysfredag här hemma.
Svaljet, gomen och hela jävla halsen känns mindra bra och jag tror det har med att jag inte haft tillräckligt mycket kläder som skyddar mig mot kylan när vi går ut för sent och för tidigt på dygnen, när jag cyklar hem i den hemska vinden och allt. Har ju inte haft något som skyddar halsen då så nu får jag väl skylla mig själv (:

Men nu ligger jag nerbäddad i soffan, fluffat upp kuddarna bakom ryggen och en filt över mig. En varm kopp te i handen och en sovande liten Freja vid min sida som värmer benen gott. Hon har blivit så stor och fin. Även fast hon biter och får tokfnatt ibland så när hon sover i ens knä så smällter man :)
Hon är ett underbat litet yrväder och jag blir så glad så fort jag är i hennes närhet. Det är otroligt hur en hund eller annat djur kan ha en sådan påverkan på ens liv.


Senare ska jag även över till vännerna och mata och kanske leka lite med katterna. Vi är även kattvakter :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR