Läkartid.

Jaha ja. Då ska jag träffa läkaren igen på inte mindre än några veckor.
Den här jävla hostan vill verkligen inte ge med sig. Den blir bara värre och värre.
Hela bröstkorgen värker, slemet försvinner inte, det är en ordentlig djup och retlig hosta som göra att jag på kvällar måste ligga på rygg för att inte få hostanfall. Och dessa hostanfall gör att jag även får andningsproblem, som leder till hyperventelation/andningspanik som i sin tur leder till mer hosta. Jag kan verkligen inte sva en hel natt längre.
Inatt dock jag en sömntablett, (som i vanliga fall knockar mig) men inatt vaknade jag flera gånger av att jag hostade. Det känns verkligen som att något dels inte står rätt till i mina lungor men även som att något är sönder.
Varje hostning gör även att jag får mer och mer ont i huvuvdet och nu har det gårr så långt att varken ipren, avledon eller mina migrän tabletter biter på denna huvudvärk. Och snart är jag nog redo att göra vad som helst för att bli av med skiten... kosta vad det kosta vill !!!!
Dock har förkylningen äntligen avtagit lite och kanske att jg äntligen blir helt av med den. Efter veckor med rinnande näsa och ögon är det skönt att se slutet.

Så det ska bli skönt att jag om drygt 2timmar ska vara nere på vårdcentralen för att träffa läkaren, få berätta allt, få lungorna lyssna på, hoppas på röntgen remiss och att det blir lite prover tagna. Även att jag får en stark och bra medicin utskriven så jag inom en snar framtid kan bli mig själv igen ! För inget hjälper ju nu.. INGET !






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR