Kära vänner och läsare.

Jag ber om ursäkt för en riktigt riktigt dålig uppdatering på denna sida.
Men efter helgen på landet var jg så otroligt trött när vi kom hem och hade ätit att jag inte orkade skriva något.
Imåndags jobbade jag från dagen till kvällen och gick raka vägen ner i sängen när jag väl kom hem.
Igår hade jag bara inte tid, jag hade riktigt riktigt fint lunch besök av Alex, Linda och lilla ängelen Leah för att sedan varamed kärleken och var och kolla på en massa saker i affärer och grejer.
Och så till idag.... jag har jobbat 07-14, kom hem, duschade, började laga mat, umgåts med babe nu och om drygt en timme bär det av till jobbet igen (?!).
Det är nämligen så att nya schemat är nu klart och jag börjar jobba natt nu. Jag är redan helt slut i kroppen, huvudet värker och jag är trött som sjutton. Så det ska bli en intressant kväll och natt. Lite nervöst är det och det kommer nog kännas väldigt ovant att inte sova hemma vid hans sida, alla våra ljud i lägenheten och nu istället ligga i en liten liten säng, ensam, alla nya nattljud och jag kommer ju ligga på helspänn, vem vet, det kan ju faktiskt hända något... -peppar peppar-.

Så nu vet ni iaf. Så nu ska jag vara social och sedan får vi höras när ja väl kommit hem och varvat ned lagom mycket imorgonbitti kl08 :)
Hoppas ni får en bra onsdagskväll alla !!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR