hosta, natt pass och en efterlängtad träff !

Jag hatar verkligen dessa månader som nu ligger framför oss !
Jag vill inte ha kyla, mörker eller snö. . . . . .
Sen att jag alltid går och blir förkyld varannan vecka typ suger verkligen. Och för stunden är jag förkyld igen !
Nä kanske inte direkt förkyld nej, för nu är det inte så mkt med halsen och näsan längre utan nu hostar jag bara som en tok och väldigt slemigt är det men det börjar bli bättre så kanske att jag snart kan få vara frisk någon vecka igen :P Men jag hosta mindre idag n tidigare så det är et starkt plus...

Idag är det natt pass som kalar på mig. Ett lagom långt pass men det kommer säkert att gå bra och vara roligt. Så jag hoppas att jag får en bra kväll :) Troligtvis kommer datorn att få följa med ikväll, dock blir det nog inteatt blogga men jag kanske små skriva lite annat och få tiden att gå innan jag kryper ner i den hemskt obekväma sängen på jobbet.
Det är det värsta, vi går och köper en otroligt skön ny säng och så börjar man jobba natt och får sova i en liten och obehaglig säng. Det är inte kul :) Men jag njuter mer försa natten tillbaka i våran underbara säng och att jag får ligga och kramas med kärleken !!!

Sen imorgon ska jag verkligen försöka att inte vara allt för trött för då drar jag direkt efter jobbet till min fantastiska vän ewe i kungsängen. Länge sedan nu så det ska bli fantastiskt att få umgås igen. Ska även gosa lite extra med magen hennes nu också, hon och hennes fina fredrik väntar ju tillökning i familjen :) Så himla himla roligt !!!!
Men somnar jag får hon väl väcka mig igen :P Eller så kommer jag hälla i mig liter med kaffe på morgonen så jag håller mig vaken :P
Åh jag längtar till imorgon !!!!!

Nu blir det lunch och lite spel och fix här hemma innan jag drar till jobbet om drygt 2½timme.
Hoppas ni alla får en bra tisdag, vad ni nu ska göra.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR