host host !

Läkaren konstaterade igår efter att ha kollat min sänka att jag har en infektion i kroppen.
Mer specifikt
luftrörsinfektion. Lagom roligt att höra och eftersom Mollipec inte hjälpt mig har jag nu fått Cocillana. Och det skulle hjälpa mig att sova och igår fick jag äntligen sova utan någon hostattack eller liknande. Fasiken va skönt det var :) Jag har även fått brustabletter som ska hjälpa mig att bli av med allt slem i lungorna.
Sedan fick jag även order om att sluta röka, så nu ska vi sluta med det också. Även fast jag då kommer hosta under en längre tid eftersom flimmerhåren då växer tillbaka och fångar upp all skit. Men det får jag väl stå ut med :) Har ju en massa medicin nu :p
Så nu hostar jag för fullt här hemma ! :)








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR