Hemsk natt & underbar sambo !

Vilken hemsk natt det var på jobbet...
Redan i förr går började en konstig smärta i en konstig region runt magtrakten att komma och under kvällen och natten igår så blev den så fruktansvärt intensiv att jag för några minuter funderade på att enda sättet att bli av med de är att ringa ambulansen och åka in till akuten...!
Sen började jag tänka att det blir så mycket jag då måste göra innan jag kan åka och jag kan inte lämna jobbet innan någon annan kan komma dit och halv 3 på natten är det inte speciellt många av kollegorna som svarar eller kan komma in....
Efter mycket om och men så somnade jag någon gång runt halv5 och klockan ringde igen vid halv6... Kändes inte lika roligt men det var bara att gå upp och smärtan var iaf minimal vid detta tillfälle så lite gladare var jag allt.

Sedan var det bara att låtta timmarna gå så mitt 21timmars pass tog slut innan jag gjorde det helt (:
Ingen lunch fick jag i mig heller och ögonen var tyngre än bly när jag begav mig hemmåt.
Men min underbara karl som själv mår dåligt står och gör varma mackor till oss när jag kommer hem. Åh va gott det var !!! Han är så fantastisk !! Han har även förskt att göra rent min plattång den fina :) Kärlek !
Tyvärr får jag inte sova än heller utan måste vänta iaf drygt 2timmar till och innan dess ska middagen ner i magen. Som fortfarande känns lugn. Tack o lov. peppar peppar.

Och jag förstår inte hur jag ska orka med ett 24timmars pass imorgon med start på förmiddagen. kroppen ömmar och jag mår inte bra. Men jag får bita ihop och sätta på ett leende på läpparna och bara köra.
Är inte jätte förtjust i schema 4 då det är en sådan här lång jobb helg och det är knappt 24timmar mellan nattpassen (från hemmadörr till jobbdörr &tvärtom). Men under veckan nu är jag mest ledig så det ska bli otroligt skönt att få sova, vila och bara vara.
Klippa mig och färga håret ska jag även göra i veckan, om jag nu kommer på en snygg färg :) :) Men tror nog att jag och nicole kan koka ihop något snyggt som vi alltid gör :P

Nej nu börjar ögonen bli tungre än bly så nu ska jag nog sysselsätta mig med matlagningen så jag inte somnar här i soffan...

Ha en bra lördagskväll gott folk ! (:





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR