Tallinn.

Då är man äntligen hemma och degar i soffan efter en tur fram och tillbaka till tallinn med finaste pojkvännen.

Det var lagom roligt när vi packade och skulle iväg till båten eftersom jag inte hade sovit speciellt bra under natten då jag jobbade. Men jag vilade ju när jag kom hem men jag hade nog behövt en riktigt timmes sömn.
Men när väl mamma och tokiga freja kom över för att köra oss till båten så blev det lite piggare minner från oss båda, då var det ju nära liksom (:

När vi kom på båten så hade vi en bra hytt plaserad bra på båten och dubbelsängen var faktsikt skön !
Våra 40timmar tillsammans spederade vi i hytten, över god mat och i bararerna.
Första kvällen blev det handling av olika slag :) Även en god middag och ett gott glas vin. Lite öl i baren och då vi både var riktigt trötta fastnade vi i hytten och spenderade nog nästan hela kvällen där. Vaknade till den hemska rösten i högtalarna, fick på oss kläderna och sedan tog vi en promenad i tallinn men efter 2timmar så kände vi att tallinn var inte så himmla roligt och inte rikigt våran grej så vi drog oss tillbaka till båten och körde en efterlängtad powernap :)
Efter lite sömn gjorde vi oss i ordning, gick ner till taxfreen och köpte det sista vi hade på listan. Sedan satte vi oss ner och åt av buffe middagen. Det var helt okej ändå. Vi hittade några favoriter bland all mat ! Sedan spenderades kvällen på barerna och vi tittade, lyssnade och sjöng med till live bandet :P

Det var en annorlunda och lugn kryssning för oss både men vi kom bort lite och kunde bara vara tillsammans. Det var ju våran plan :) Så glada och nöjda är vi efter dessa dagar...!!


Senare är det dags för kvällens improvisoriska middag... Något gott blir det säkert av det som finns i kylen :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR