Morgonkaffe !

Här sitter jag på jobbet med morgonkaffet i handen och med en lugn kväll/natt bakom mig. Har inte sovit jätte bra men jag har fått iaf 5-6timmar. Sedan jag gick upp vid 05:15 så har det varit fullrulle fram tills nyss. Nu vet jag inte vad jag ska göra när det mesta är klart på jobbet... Till och med det mesta av all tvätt i huset är klart :)

Skulle ju komma på kvällens middag igår också men det har inte gått speciellt bra och jag funderar fortfarande. Dock kom jag på vad vi ska äta imorgon :) det kommer bli en toppen måltid !!! Men jag får väl se vad jag kan hitta på hemköp sen. Har en tanke på chilifrästa räkor med en krämig pasta :) mums!

Nu är det iaf dags för mig att tvätta lite och äta frukost...
Tjohej






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR