Lite småkär !

I söndags efter att jag och johanna var på underBARA BARN mässan så åkte vi och träffade min mor.
Det var riktigt mys ! Och vi åkte först till coop och köpte lite nya converse till oss alla tre och sedan åkte vi hem till mina föräldrar eftersom dom hade plockat 6st påsar med äpplen till oss !!! Tusen tack från oss alla som fått dessa goda äpplena.
Sedan åkte vi även till skopunkten och jag införskaffade mig 2par riktigt snya skor nu till hösten/vintern ! även mamma fick med sig ett par skor :)

Jag har inte använt dom än dock men idag kommer jag nog att ha dom svarta på mig :) Och jag måste säga att jag är otroligt nöjd med mina nya skor och jag kommer denna vinter slippa (?! eget val förra året ju!) frysa om fötterna i mina tygskor :) Så tack sambon för att du fick mig att inse att det nog var dags att börja leta vinterskor ! Även tack til mor och johanna för en otroligt bra dag och shoppingstund och alla råd !!! (:


Lovely !






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR