Freeeedag :)

Åh äntligen är det fredag...
Men ack så ska lilla jag jobba. blir ett långt natpass som börjar kl15 och slutar kl12imorgon. Det är skönt att börja så sent men det är inte alls roligt att jobba alla dessa timmar, på morgonen är man helt mör i kroppen :) Men sedan är det ledig lördag men jag ska inte säga hej än. Jobbar nämligen sedan söndag kl12 till måndag kl12... !!!

Så idag på jobbet kommer det nog tyvärr bli en del kaffe, för det kommer jag inte kunna få i mig här hemma för stunden då jag glömde att köpa igår. Sedan blir det nog även att fundera över om inte datorn får följa med även denna kväll. Så att man kan fördriva tiden lite om jag inte kan sova eller om larmen går en massa. Det sistnämda hoppas vi verkligen inte på !

Åh jag är så otroligt kropp och mör i kroppen. Jag vet inte alls varför och jag känner bara för att gå i ide nu och inte komma fram förens våren åter är här. Men det kan man ju tyvärr inte göra. Så det är bara att bita ihop just nu.
Jg har juändå en varm kopp kaffe i handen just nu så vad skulle kunna vara bättre ?! NADA !!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR