Bebisnoja !!

Varför känns det som att alla runt omkring mig väntar barn?
De senaste månaderna (max upp till 1år) har vänner, bekanta, gammla vänner/klass & skol kompisar antingen fått barn, väntat på bebisen eller nyligen blivit gravida, ökat något otroligt mycket.
Känns som att ett ny människa kommer ut minst en gång i veckan nu & senast idag. Det verkar som att storken verkligen ligger i...
Eller är det bara jag som blivit totalt jävla knäpp ?????!!

Det är inte så att jag missunnar dessa personer denna glädje och underbara mirakel. Verkligen inte, tvärt om !
Jag älskar verkligen barn och mina vänner som varit eller är gravida har verkligen strålat och är så otroligt fina
och barnen ska vi inte ens prata om (:
Men det kan på ett sätt få mig att känna mig lite gammal :P Lite utanför sådär, lite lagom bara.


Men vad är det i min hjärna som gör att det känns såhär ?!
Avundsjuk är jag inte, kanske lite sotis men min dag kommer den också.
När det är vackert ute och ett lite mera "passande" läge.
Så det tvivlar jag inte på.
Den dagen den glädjen !!!








Stina

Instämmer verkligen! Alla, verkligen alla skaffar barn nu! Och endel sitt andra barn..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR