02:28

Och inte har jag somnat än.....
Det här är inte alls bra ! Jag förstr inte hur jag ska orka att gå upp kl5 igen för att börja jobba om jag inte snart somnar och får några timmars sömn.. Tro mig, jag har verkligen försökt också men inget får mig att slappna av och somna in.
Värst är ju att jag ska träffa en vän imorgon också och jag vet inte hur jag ska klara det om jag inte får sova inatt. Men kanske att hon förstår. Hon jobbar ju natt själv, eller gjort iaf :)

Vill bara hem till min älskade säng och underbara karl nu. Hur kommer det sig att man sover så mkt bättre med sin kärlek vid sin sida ?!
Men jag har iag fått lite gjort här på jobbet. tvättat, tvättat, plockat, diskat, lite nyfärgade & noppade ögonbryn :) sedan lite annat mindre roligt. Men sånt som man ska göra (:

Nej, nu ska jag se om jag inte kan få lite sömn ändå. Annars vet jag inte riktigt hur jag ska sysselsätta mig till kl5 men jag hoppas inte att jag behöver hitta lösningar på det problemet !
Hoppas ni alla sover gott.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR