Vilka dagar !

Åh vilka dagar dessa 3 senaste dygn har varit !
Onsdagen var verkligen en otroligt fantastisk dag. Jag fick äntligen spendera några fina timmar tillsammans med ewe och lilla "elvis" !! Vi tog en sväng om i stan för att se om jag kunde hitta några fina skor, men icke. Eller fina skor ittade jag - 3par. Men det blev inga. Sedan när jag kom hem blev det till att ta hand om min sjuka karl som jag har haft här hemma under dessa dagar.

Torsdagen spenderade vi med att inviga våran nya tvättstuga som nu äntligen är klar. Fan va mycket bättre maskinerna och torktumlaren är. Torkskåpet är mindre och inte alls lika varmt men allt blir ju torrt så klaga tänker jag inte göra. Blev några maskiner då vi inte kunat tvätta på drygt en månad :) Sedan blev det till att städa... vi kom väl igenom halva lägenheten innan vi både gav upp ! Sedan frostade vi även ur frysen och gjorde rent den och alla lådor... Det blev sedan en kväll med en massa criminal minds avsnitt för min del nerbäddad i soffan (:

Idag har vi varit ute på en massa trevliga äventyr.
Ikea, jula, media mark, rusta, mc donalds och även willys... Allt detta under loppet av 4-4½timme !
Trevligt var det och vi hittade en del saker i varje butik som fick följa med oss hem.
På willys köpte jag även 5st förpackningar av fryst frukt&bär som jag gjorde mina portionspåsar av som jag skrev om tidigare (blev 2paket jordgubbar, 1paket mango, 1paket exotisk frukt & 1paket trädgårdsbär). Så nu kommer jag verkligen få en god och stadig frukost här hemma (när jag nu hinner äta frukost)... Jag har även påbörjat ett av mina små projekt som jag skrev om tidigare (julpyssel inlägget) men det är inte riktigt klart än så tyvärr får ni inte se bild på det.. Men håll er, snart är jag nog klar med den. Riktigt nöjd änsålänge iaf även fast vi gjorde några sista minuten ändringar på den !

Våra nya "kontors" stolar :)                   Min fina kruka !                Ny mysig julbelysning                   8st frukostpåsar !

Bilder tagna med galaxy sII.


Finaste Ewe och lille Elvis :) <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR