Projektet...

Som mitt första lilla projekt så blev det till att göra en anslagstavla. Eller egentligen göra en anslagstavla lite mer personlig och roligare att se och använda än vad dom egentligen är i dagsläget :)


Det blev lite sista minuten ändringar. Men det är ju så som det ska vara :) Först tänkte jag att jag skulle klä in hela tavlan med ram och allt i tyg men när vi höll på så slog sambon till med en ide som verkade bättre och så blev det. Det blev till att sambon fick sätta sig med rakblad och skära tygen så nära ramen som möjligt (jag vägrade röra rakbladet, hehe) sedan så blev det en tur att köpa färg dagen efter för att måla ramen istället. Och tro mig, det blev otroligt mycket snyggare med denna idee än den jag hade i huvudet !!! Även ett litet gummi/elastiskt band fick vara med och göra sitt...
Vad tycks ?!
Undra vad nästa projekt blir ?! :)


Maria

Super snyggt... Vill härma ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR