oj oj oj oj !

Vilken kväll det var igår (: Det vart en härlig första advent ute hos Linda i norrtälja med familjen engberg, god mat och glögg. Även en massa rök involverades. Men det får jag nästan åter komma om senare idag eller imorgon ! :)

Inatt har jag inte sovit jätte bra och såg fram emot en riktigt sovmorgon men icke. Idag ska jag ut til huddinge på en föreläsning. Och jag ser verkligen fram emot den och hoppas den kommer vara så bra som jag önskar. Men det var lagom kul när minnet av att sambon påminnde mig på vägen hem att det skulle bli en tidig morgon för mig idag. Men det är så det är ibland ! Bara att gilla läget....
Så direkt efter föreläsningen är det bara att bege sig till jobbet och jobba kväll&natt.

Även lite tråkiga saker har hänt denna helg och då tänker jg speciellt på att någon/några idioter någonstans på något jävla sett har kommit över min kortinformation på mitt visa kort och sedan shoppat upp en liten summa av lönen som kom i fredags... Jävligt roligt atfå det samtalet från banken och sedan känna paniken som faktiskt kom. Det här händer ju bara inte. Inte MIG ! Det är ju bara något man läser om eller ser på nyheterna. Det händer ju inte en själv eller någon man känner. Men nu jävlar har det hänt mig och en arg helena har jag varit hela helgen över detta. Mn det börjar ordna upp sig och nu ska jag bara skicka in reklamationen så jag får tillbaka mina pengar och sedan se när polisanmälan kommer hem i brevlådan...
Så detta förstörde verkligen min fredag, och tror mig. Jag var på toppen humör efter att spenderat dagen på IKEA med Johanna !!! Men men. Hoppas inte sambon tyckte det var allt för jobbigt med en grinig flicka hemma (:

Nej nu är det dags att ta tag i sig själv och denna fina men kalla morgonen och få sig lite frukost och sedan allt jag måste göra innan bussen går om drygt 1½timme. Jag hoppas ni alla fina har haft en bra helg vad ni nu gjort och att första advent va mysig.
Ta hand om er !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR