Lever !

Efter en lång och jobbig natt och jobbhelg är jag nu åter i livet efter någon timmes halvsömn ! Så otroligt skönt det var att få komma hem idag. Sen är det trevligt at veta att jag inte jobbar förens på måndag igen. Men som sagt har vi två planeringsdagar nu imorgon och på onsdag. Då kommer jag befinna mig på hotel och njutaav en god middag, frukostbuffe och en natt på hotelet. Nice :)

Sedan var det även trevligt att få komma hem och se hur bra och fint karln gjorde det med det nya skrivbordet i vardagsrummet. Och jag är verkligen nöjd med resultatet och valet utav bord ! Ska bli skönt att ha en plats för datorerna och även kanske nu får lite mer mys i soffan än med datorer i knät :P Sedan kommer och kan jag säkert använda bordet till annat också om tillfälle ges (: Så det är här jag från och med nu kommer att sitta ! Vi ska bara åka och kolla på ett apar stolar åt oss också under veckan sedan kommer det bli och vara tipp topp här :)
Sitter även och smaskar på lite godis för stunden efter kaffet och funderar på vad jag ska göra till middag ikväll och sedan en överraskning till sambon som jag snart nog måste börja med. . . .
Återkommer om det !

 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR