Julpyssel.

Sitter med johanna vid min sida i soffan och bara pratar och fikar !
Vi har kommit på så mkt julpyssel som skulle vara roligt att göra nu när det snart är vinter.

Jag undrar hur man ska få tid med allt bara och hur man ska gå tillväga.
Både seom jag kan göra en anslagstavla, julkransar med torkad frukt, vill belysa uteplatsen och göra lite juligt inne. Sedan skulle jag även vilja ordna en griffeltavla (som jag och sambon pratat om länge) och en hel del annat mysigt. Ideen om anslagstavla fick jag av johannas syster (tackar) !

Att det finns så mycket som man skulle vilja göra här hemma men allt kan man ju tyvärr inte göra, hinna med just nu. Sen är bara frågan om när var hur stambytet blir av & klart också !
Jag får helt enkelt se vad som blir av i jul och när :)
Återkommer med det en annan dag !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR