Höstpromenad

Sitter ch funderar på att ta en riktig höstpromenad. Eller vinterpromenad kanske det heter i november även fast snön inte har kommit. Vilket jag tackar gudarna för :) Gillar inte alls snön och inte vintertide för den delen heller! Det enda possitiva med snön är att det gör dagarna och kvällarna ljusare och det kan verkligen behövas. För det är så hemskt mörkt och mörkare kommer det ju tyvärr att bli ju närmare december och jul/nyår vi kommer. . .

Men det kommer nog bli en riktig promenad runt halva kallhäll eller liknande för att ta mig till jobbet så jag får röra lite på den värkande ryggen och så kanske jag sover gott på jobbet inatt :) Får se om jag kan ta lika fina bilder som dessa men det tror jag inte. Här finns det inte lika mycket och se och verkligen så att man kan få till snygga promenad bilder :)